Alla inlägg under augusti 2014

Av Johanna - 5 augusti 2014 19:14

Idag har jag ringt till en helt främmande människa... och jag dog inte! Wihu! Det är säkert inte överdrivet roligt för någon att prata med främmande människor men för mig så är det här a big deal. Förmodligen är det medicinen som bidrar med sitt även om jag har slarvat en hel del på sistone. I och med detta så kan jag försöka se lite ljusare på framtiden. Det är en hel del som är på gång just nu och att vissa av mina "problem" börjar lätta kan ju bara vara positivt. Efter att ha slösat bort livet genom att bara sitta hemma i nästan två år så kan jag äntligen börja ta tag i livet igen. Yikes, jag behövde verkligen den där kicken av att ringa till någon jag inte vet vem det är. Speciellt med tanke på vad det där samtalet handlade om. c:

Nu sitter jag bara och väntar på brevet från Komvux och något från Liv i Livet så jag vet när jag ska pallra mig dit. Hurr hurr.

Av Johanna - 2 augusti 2014 20:36

Nu har jag lyckats, efter att ha behövt spela om hela spelet då saker och ting buggade sönder, avsluta Lego The Hobbit. Det som återstår att göra är att vänta tills de släpper den sista delen till spelet så att jag kan spela igenom det också. /kände mig lagom dum när jag insåg att sista filmen inte ingick i spelet jag köpt haha. Vet inte vad jag ska göra av mitt liv om kvällarna nu. hrm.

Well anyway. Jag har beställt hem lite papper från Komvux, kursplanering eller vad det nu hette, så att jag kan anmäla mig till en distanskurs i Historia 1b (tror jag att det ska vara, att de ändrade ABC-systemet till ett 1a1b2a-system retar mig för jag vet inte alls vad som är vad längre). Hade tänkt försöka läsa den här kursen vid sidan av Liv i livet i höst. Känner mig redan nu hyfsat taggad då jag tycker om att läsa teoretiska ämnen och jag har ju inte gått i skolan på eh... ett och ett halvt år, kanske? Hua hua, sedan har jag eventuellt lite annat på gång men det är inte säkert att det ens bli av. Men men.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards